Gå til innhold

Hvordan får jeg spillt gratis i 30 dager etter installering av AOC

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lagt inn age of conan og vil begynne, gikk deretter inn på sida til funcom for å registrere meg.

Det skal jo følge med 30 dagers gratis spilletid, men under registrering må jeg betale med visa for å kunne fullføre registrering.

Noen som vet hva jeg må gjøre? vil jo ikke måtte betale for det som følger med spillet.

Og jeg startet registreringen med å angi koden som fulgte med spillet, men må alikenvel betale spilletid for å kunne fullføre registreringen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har lagt inn age of conan og vil begynne, gikk deretter inn på sida til funcom for å registrere meg.

Det skal jo følge med 30 dagers gratis spilletid, men under registrering må jeg betale med visa for å kunne fullføre registrering.

Noen som vet hva jeg må gjøre? vil jo ikke måtte betale for det som følger med spillet.

Og jeg startet registreringen med å angi koden som fulgte med spillet, men må alikenvel betale spilletid for å kunne fullføre registreringen..

Første mnd er gratis, og det er normalt at man også registrer med visa kortet. Tror du kan betale med game card også. Men den her posten hører hjemme i AOC forumet, da du ville ha fått ett kjappere svar kan jeg tenke meg.

Lykke til med aoc.

Gjest Slettet-aNZFa3
Skrevet

Velg PAY BY CASH, og så velger du bort den litt etterpå, da står det at du har ca 30 dager spilletid igjen.

Skrevet
Velg PAY BY CASH, og så velger du bort den litt etterpå, da står det at du har ca 30 dager spilletid igjen.

Hvorfor skal han det? Visa blir ikke trekt om han velger å betale med det.

Jeg tasta inn visa informasjon og kjører fortsatt på min gratis måned.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...