Gå til innhold

SE C902 eller LG KU990?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg trenger hjelp og råd før jeg skal bruke flere tusen kroner på ny mobil!

Jeg har til nå hatt SE og er fornøyd og godt vant med det, dog åpen for andre merker.

Jeg vil ha et 5 MP kamera og mp3-spiller da jeg tenker å kjøpe 3 i 1 (kamera, mp3-spiller og mobil).

I tillegg skal mobilen se bra ut og tåle litt. Jeg har gått litt bort fra Nokia av ulike grunner. Har stått mellom C702 og C902 ei stund men vil ha 5 MP kamera. Kan noen hjelpe meg med tips eller sterke meninger før jeg bestemmer meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Hei! Jeg trenger hjelp og råd før jeg skal bruke flere tusen kroner på ny mobil!

Jeg har til nå hatt SE og er fornøyd og godt vant med det, dog åpen for andre merker.

Jeg vil ha et 5 MP kamera og mp3-spiller da jeg tenker å kjøpe 3 i 1 (kamera, mp3-spiller og mobil).

I tillegg skal mobilen se bra ut og tåle litt. Jeg har gått litt bort fra Nokia av ulike grunner. Har stått mellom C702 og C902 ei stund men vil ha 5 MP kamera. Kan noen hjelpe meg med tips eller sterke meninger før jeg bestemmer meg?

Jeg kan trygt anbefale KU990 :)

Det er en velig god underholdningsmobil hvertfall.

Funker godt som kamera også.

C702 har 3,2 Megapiksler på kameraet, men nå er det ikke megapiksler som avgjør om kameraet er godt dessverre.. Selv om KU990 slår C702.

Den er jo også sprut/støtsikker, noe KU990 ikke er.

C902 vet jeg ikke så mye om.. Men vil tro KU990 er en bedre underholdningsmobil:)

Jeg er fornøyd med KU990'n, og det vil du også bli om du velger den:)

Endret av jonfla91
Skrevet

C902 har ett rått kamera med enkle og lett tilgjenglige funksjoner, har hatt denne ei veke no og er stor fornøgd!!

EN MOBIL OG AMBEFALE!!

Av personlige og andres meininger føler eg og andre at samsung er forbanna spesielt!! Alt er innvikla... Til og med å skrive eit smilefjes i ei melding bruker ein 20 sekund på i motsetning til sony ericsson som bruker tre trykk på "1" tallet...

Nei... Samsung og Apple er for dei som vil ha det beste (les "elendige"). En kompis av meg skulle finne overføringskabel til Samsung, gjikk igjennom alle butikkene... ALLE!!! Men nei... Til sony Ericsson? Første butikken... Forskjell?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...