Bergersko Skrevet 14. juni 2008 Skrevet 14. juni 2008 Bytter Tarik i diamant. Vil gjerne ha andre diamant.
tyggys27 Skrevet 14. juni 2008 Skrevet 14. juni 2008 Bytter Tarik i diamant.Vil gjerne ha andre diamant. jeg byr Johan Lædre Bjørdal i Diamant! DEAL?
tyggys27 Skrevet 14. juni 2008 Skrevet 14. juni 2008 Bytter Tarik i diamant.Vil gjerne ha andre diamant. jeg byr Johan Lædre Bjørdal i Diamant! DEAL? Jeg byr Johan Lædre Bjørdal i Diamant, Magne Hoseth, Keijo Huusko og Jan Michalsen i Gull!
sebbi97 Skrevet 14. juni 2008 Skrevet 14. juni 2008 Johan Lædre Bjørdal i diamant Jonas Ueland Kolstad i gull Stian Theting i vanelig Thomas Jacobsen i vanelig Johan Lædre Bjørdal i vanelig Serge Konan Kouadio i vanelig Adrian Gashi i vanelig Håkon opdal i vanelig Jonatan Tollås Nation i vanelig Andreas Tegstrøm i vanelig Mot Tarik DEAL?
vagfk Skrevet 14. juni 2008 Skrevet 14. juni 2008 (endret) Johan Lædre Bjørdal i diamantJonas Ueland Kolstad i gull Stian Theting i vanelig Thomas Jacobsen i vanelig Johan Lædre Bjørdal i vanelig Serge Konan Kouadio i vanelig Adrian Gashi i vanelig Håkon opdal i vanelig Jonatan Tollås Nation i vanelig Andreas Tegstrøm i vanelig Mot Tarik DEAL? byr: sokolowski i diamant og olsen og thomassen i gull.. og reginiussen, fillo, demidov, ighalo, moa, fredriksson, ps andresen, wehrman, tettey, aarneng og steenslid i vanlig.. Endret 14. juni 2008 av vagfk
Bergersko Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Skrevet 14. juni 2008 Bytter Tarik i diamant.Vil gjerne ha andre diamant. jeg byr Johan Lædre Bjørdal i Diamant! DEAL? Sorry, er ikke interisert Johan Lædre Bjørdal
tyggys27 Skrevet 14. juni 2008 Skrevet 14. juni 2008 Bytter Tarik i diamant.Vil gjerne ha andre diamant. jeg byr Johan Lædre Bjørdal i Diamant! DEAL? Sorry, er ikke interisert Johan Lædre Bjørdal ok
Bergersko Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Skrevet 14. juni 2008 Johan Lædre Bjørdal i diamantJonas Ueland Kolstad i gull Stian Theting i vanelig Thomas Jacobsen i vanelig Johan Lædre Bjørdal i vanelig Serge Konan Kouadio i vanelig Adrian Gashi i vanelig Håkon opdal i vanelig Jonatan Tollås Nation i vanelig Andreas Tegstrøm i vanelig Mot Tarik DEAL? byr: sokolowski i diamant og olsen og thomassen i gull.. og reginiussen, fillo, demidov, ighalo, moa, fredriksson, ps andresen, wehrman, tettey, aarneng og steenslid i vanlig.. Sorry, har Sokolowski jeg byr myrhe i diamantkort+2 faste gullkort Ingen flere som byr?
vagfk Skrevet 14. juni 2008 Skrevet 14. juni 2008 Johan Lædre Bjørdal i diamantJonas Ueland Kolstad i gull Stian Theting i vanelig Thomas Jacobsen i vanelig Johan Lædre Bjørdal i vanelig Serge Konan Kouadio i vanelig Adrian Gashi i vanelig Håkon opdal i vanelig Jonatan Tollås Nation i vanelig Andreas Tegstrøm i vanelig Mot Tarik DEAL? byr: sokolowski i diamant og olsen og thomassen i gull.. og reginiussen, fillo, demidov, ighalo, moa, fredriksson, ps andresen, wehrman, tettey, aarneng og steenslid i vanlig.. Sorry, har Sokolowski jeg byr myrhe i diamantkort+2 faste gullkort Ingen flere som byr? ok istede for sokolowski får du : "Alanzinho" i gull.. leder jeg??
Bergersko Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Skrevet 14. juni 2008 Johan Lædre Bjørdal i diamantJonas Ueland Kolstad i gull Stian Theting i vanelig Thomas Jacobsen i vanelig Johan Lædre Bjørdal i vanelig Serge Konan Kouadio i vanelig Adrian Gashi i vanelig Håkon opdal i vanelig Jonatan Tollås Nation i vanelig Andreas Tegstrøm i vanelig Mot Tarik DEAL? byr: sokolowski i diamant og olsen og thomassen i gull.. og reginiussen, fillo, demidov, ighalo, moa, fredriksson, ps andresen, wehrman, tettey, aarneng og steenslid i vanlig.. Sorry, har Sokolowski jeg byr myrhe i diamantkort+2 faste gullkort Ingen flere som byr? ok istede for sokolowski får du : "Alanzinho" i gull.. leder jeg?? Sorry, vil bare ha diamantkort
vagfk Skrevet 14. juni 2008 Skrevet 14. juni 2008 Johan Lædre Bjørdal i diamantJonas Ueland Kolstad i gull Stian Theting i vanelig Thomas Jacobsen i vanelig Johan Lædre Bjørdal i vanelig Serge Konan Kouadio i vanelig Adrian Gashi i vanelig Håkon opdal i vanelig Jonatan Tollås Nation i vanelig Andreas Tegstrøm i vanelig Mot Tarik DEAL? byr: sokolowski i diamant og olsen og thomassen i gull.. og reginiussen, fillo, demidov, ighalo, moa, fredriksson, ps andresen, wehrman, tettey, aarneng og steenslid i vanlig.. Sorry, har Sokolowski jeg byr myrhe i diamantkort+2 faste gullkort Ingen flere som byr? ok istede for sokolowski får du : "Alanzinho" i gull.. leder jeg?? Sorry, vil bare ha diamantkort har du noen andre diamant da? skriver du en liste ;P
Bergersko Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Skrevet 14. juni 2008 vagfk leder Har du noen andre diamant ? Ja, Sokolowski
vagfk Skrevet 14. juni 2008 Skrevet 14. juni 2008 (endret) vagfk leder Har du noen andre diamant ? Ja, Sokolowski ok.. hvor lenge varer auksjonen? Endret 14. juni 2008 av vagfk
Bergersko Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Skrevet 14. juni 2008 vagfk leder Har du noen andre diamant ? Ja, Sokolowski ok.. hvor lenge varer auksjonen? Til 19:00 Fredag 20. juni
Bergersko Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Skrevet 14. juni 2008 vagfk leder Har du noen andre diamant ? Ja, Sokolowski ok.. hvor lenge varer auksjonen? Til 19:00 Fredag 20. juni Første som byr Sapara eller Skjelbred i diamant vinner
super-vegi Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 (endret) Byr Kvisvik i gull Seqeira i gull Theodor Elmar Bjarnasson i gull Børre Steenslid i gull Kjetil Wæhler i gull Hannes Sigurdsson i gull R.Pimpong i gull Mot Tarik i diamant Endret 18. juni 2008 av super-vegi
Bergersko Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Skrevet 19. juni 2008 Byr Kvisvik i gull Seqeira i gull Theodor Elmar Bjarnasson i gull Børre Steenslid i gull Kjetil Wæhler i gull Hannes Sigurdsson i gull R.Pimpong i gull Mot Tarik i diamant Sorry, nei
Anbefalte innlegg