Gå til innhold

Actionbars/buttons, per account eller per client?

Anbefalte innlegg

Jeg har et lite spørsmål:

Jeg spiller til vanlig WoW på en PC hvor jeg benytter Bongos til mine actionbars/buttons. Jeg har i tillegg en fresh WoW installasjon på en annen PC, hvor jeg ønsker å bruke et absolutt minimum av addons. Dette betyr at jeg ikke vil benytte Bongos her, og jeg får dermed et helt annet knappelayout enn på min standard PC.

Er det slik at endringene jeg gjør på PC2 (uten addons) vil påvirke innstillingene på PC1 (med addons/Bongos)? Dvs, må jeg plassere knappene på nytt på PC1 etter at jeg har flyttet rundt på de i PC2 (for å tilpasse de til standard UI)? Eller lagres dete pr client?

Videoannonse
Annonse
Actionswap har blitt et must for meg. Jeg lar jevnlig tilfeldig kamerater spille på accsa mine, spiller litt på deres osv. Her kan du lagre keybindings og bar-plasseringer til profiler. Du kan for eksempel ha ett sett keybindings/bars til tanking, og ett til DPS, og bytte mellom de med en commandlinje.
Rekkefølgen på knappene blir lagret på Blizzards servere eller no... Av en eller annen grunn.

Ja, jeg trakk den konklusjonen selv i går - da jeg så buttons i standard UI som jeg med sikkerhet vet at jeg kun har benyttet i klienten med Bongos (macros)... Så da er det vel rimelig håpløst å spille fra 2 PCer hvis man ikke kjører med standard UI på begge, eller identiske setup med UI addons...

Actionswap har blitt et must for meg. Jeg lar jevnlig tilfeldig kamerater spille på accsa mine, spiller litt på deres osv. Her kan du lagre keybindings og bar-plasseringer til profiler. Du kan for eksempel ha ett sett keybindings/bars til tanking, og ett til DPS, og bytte mellom de med en commandlinje.

Det er jo en finfin løsning, men bare i de tilfeller hvor man spiller på¨samme PC. I mitt tilfelle er det samme konto, men på 2 ulike PCer... :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...