Gå til innhold

Begynt med Age of Conan


Newt32

Anbefalte innlegg

Hallo.

 

I kontrast mot alle som whiner om at de har sluttet å spille WoW (som en som har stumpet røyken), lager jeg en tråd der jeg uttrykker min glede over at jeg akkurat har begynt å spille det norsk-produserte MMORPG spillet Age of Conan.

 

Vel, det er en stund siden jeg kjøpte det. Og det var når jeg pakket opp pakken jeg fikk i posten jeg hadde den skikkelige gledesutløsningen. Selve installeringen av spillet tok ca. 1.5 timer, så jeg fikk tid til å roe meg ned litt. Når jeg hadde laget meg konto og spillt en stund, merket jeg at det var en god del småfeil i spillet.

 

Nå har det kommet en del kjekke oppdateringer, så alt fungerer mye bedre nå og det er et gledelig gledesutbrudd for meg. Nå går det som det suser :green:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hehe, nice

har selv tenkt på å begynne, men har ikke gidda enda pga. at det sikkert var endel buggs

 

er det mye buggs nå eller? kan hende jeg kjøper det imorra

Det er selvfølgelig enda en del buggs og småfeil. Noe som sikkert er veldig vanskelig å unngå. Men de har vært flinke med oppdateringene, og lovet oss at det ukentlig skal komme nye oppdateringer.

 

Kan finnes mange positive grunner til å starte tidlig å spille. Men dette er dessverre ikke Småprat rundt AoC tråden, så tror vi stopper her :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...