Perazzi Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 (endret) Har en IBM Thinkpad R61 som jeg bruker i dockingstasjon med en 19" LCD skjerm tilkoblet. Vurderer nå å kjøpe meg en 22" Widescreen skjerm, men vet ikke helt om dette vil fungerer da skjermen på den bærbare pc-en ikke er widescreen. Mitt spørsmål blir derfor: er det mulig å bruke en ekstern widescreen skjerm når man har "vanlig" skjerm på den bærbare? Endret 11. juni 2008 av iggipop
GabrielV Skrevet 14. juni 2008 Skrevet 14. juni 2008 Joda det er fullt mulig, bruker selv en nc6000 med en Hp 22" widescreen
Stigma Skrevet 14. juni 2008 Skrevet 14. juni 2008 Kort svar: Ja, det vil fungere. Det eneste som dette vil avhenge på er om skjermkortet ditt støtter så høy oppløsning som du trenger (widescreen eller ikke widescreen er ett-fett for skjermkortet. Du trenger ikke noe "widescreen støtte" eller noe sånt. Selv de aller mest crappy kortene, inkludert innebygde kort støtter som regel maks oppløsninger som er godt over selv de aller største 30" skjermene. Vanlig er vel ca 2500x2000 pixler eller noe sånt. -Stigma
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå