johsk Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 Hei. jeg har et problem med at min Acer 5720zg går varm etter 1-2 timer og slår seg av, jeg skal prøve å fjerne støvet i vifta, men hvordan skal jeg gå fram og hva skal jeg ta av? Må jeg ha en med peiling på data til å hjelpe?
RidIey Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 har ikke Acer, men det er vanlig å ta dekslet under. Det sikreste er bruke luft på boks som kjøpes på clas Olsson. Prøv å blås støvet ut dataen tar inn luft. Det er bare å prøve seg frem. Et annet alternativ er støvsuger, men da bør su har plastmunnstykke og svak sugeeffekt.
zonko Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 Bryt den opp med et brekkjern Å så hjelpsomt. Bruk trykkluft på boks som Ridley (kan kjøpes andre steder også), blås i inntak og utkast for vifta. Det kan lønne seg å holde fast vifta med noe spisst, en nål f.eks.
Xpi Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 Hvis dere skal blåse støv ut fra vifte systemt på en bærbar med trykkluft så anbefaler jeg også å holde fast viften med en nål, binders etc. Hastigheten du får ved trykkluft er veldig høy i forhold til det den kjører på normalt. Er bedre å være på den sikre siden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå