Xandathrii Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Heisann gamers Har akuratt kansellert min Travian konto, da jeg syntes spillet bl litt for langtråki. Så nå er jeg på jakt etter et annet "online" strategi spill jeg kan drepe litt dødtid på jobben med. Tenker da på MMO`s. Noen som har noen tips om andre slike spill? Midevil eller outer space, everything goes /Cheers
head_hunter Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 tiberium wars tiberium wars kanes wraith. Supreme comander der er vell de jeg kommer på no..
albions Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 (endret) tiberium warstiberium wars kanes wraith. Supreme comander der er vell de jeg kommer på no.. De spilla du snakker om er nokk ikkje noe mmo spill Endret 9. juni 2008 av albions
AeterneL Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Jeg henvender meg selv til en tidligere link: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...p;hl=Dreamlords
Xandathrii Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Skrevet 10. juni 2008 Har spilt følgende MMOs før: Travian Starsphere Planetarion Likte disse, artige "killtime" spill minnes det fins en database på nett for slike spill, men husker ikke hvor atm
Xandathrii Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Skrevet 10. juni 2008 gladiatus.no Titta innom den nå, er det et bra spill? Bygger man en Gladiator?
Xandathrii Skrevet 2. september 2008 Forfatter Skrevet 2. september 2008 Kan anbefale www.astroempires.com , beste MMO jeg har spilt og spiller hittil! Litt som travian, men sci-fi og mye mye bedre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå