JanThore Skrevet 10. mars 2003 Skrevet 10. mars 2003 Hei, er det noen som vet om PHP greier å finne skjerm størrelsen til den brukeren som er inne på sidene ??
supersmalltalk Skrevet 10. mars 2003 Skrevet 10. mars 2003 Hei! Jeg har lett litt gjennom, å ikke klart å finne fram til at PHP klarer å finne skjerm størrelsen. Husker fra når jeg var borti javascript, så skal dette ikke ha noen problemer med å finne skjermstørrelsen. Så jeg vil anbefale deg å ta en titt på javascript i steden for(eller for å si det sånn, ta det med i php scriptet ditt). Her fant jeg et lite script som skal hente ut skjermstørrelse, håper det hjelper. document.write(screen.height, "<BR>", screen.width); Alltid noen som vet bedre:) Mvh Kjetil Tveit OddsSiden.com
Plazma Skrevet 11. mars 2003 Skrevet 11. mars 2003 Riktig. PHP er serverside, og kan ikke brukes til slike ting. Javascript derimot, som kjøres i brukerens browser, kan brukes slik mixmastr skrev.
JanThore Skrevet 11. mars 2003 Forfatter Skrevet 11. mars 2003 Hei! Jeg har lett litt gjennom, å ikke klart å finne fram til at PHP klarer å finne skjerm størrelsen. Husker fra når jeg var borti javascript, så skal dette ikke ha noen problemer med å finne skjermstørrelsen. Så jeg vil anbefale deg å ta en titt på javascript i steden for(eller for å si det sånn, ta det med i php scriptet ditt). Her fant jeg et lite script som skal hente ut skjermstørrelse, håper det hjelper. document.write(screen.height, "<BR>", screen.width); Alltid noen som vet bedre:) Mvh Kjetil Tveit OddsSiden.com Ok, kommer hvertfall inn i riktig rettning ! Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå