Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Hei! Storkoser meg med BattleField Bad Company, men har et problem: Himmelen er sånn grå blå prikkete lignende. Er det meningen at det skal være litt sånn "blury"? Er til Playstation 3 om det har noe og bety.
anders! Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Er meningen ja. Er sånn på både ps3 og xbox versjonen. Syns det er litt stilig jeg
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 (endret) Det er det ja? For meg blir det litt vanskelig og fokusere, jaja så lenge UAV er borte er det nå så, kunne ikke fordra og bli spotta i Battle field 2, da jeg mesteparten av tiden var sniper. Takk for svar Endret 9. juni 2008 av Slettet-1ZSK0pUMX2
anders! Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Det er det ja? For meg blir det litt vanskelig og fokusere, jaja så lenge UAV er borte er det nå så, kunne ikke fordra og bli spotta i Battle field 2, da jeg mesteparten av tiden var sniper. Takk for svar Hehe enig med UAV. Koser meg med spillet jeg også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå