Gå til innhold

Kjøpe speilrefleks i USA?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var akkurat i Chicago. Fikk med meg hjem Pentax K10D med kitlinse 18-55 for 3300,-. Fantastisk kamera. Kjøpe også Pentax 50mm 1.4 for 1000,-. Dersom du kommer over dette kameraet, eller tvillingen Samsung GX-10 vil det være mulig å få svært gode kjøp. Ser også at Samsung GX-10 med kitlinse ligger på 4558,- hos Amentio nå. Dette er i mine øyne et like stort kupp som D40 til 2400,- på Obs. For 2000,- ekstra får du værtetning, 10Mp, innebygd vibreasjonsdempning og alt du måtte ønske av innstillinger.

Lenke til kommentar
og er det mulighet for cashback når man kjøper fra USA? :cool:

Nå er det nok mulighet for det. Grunnen er at Canon har gått over til 'instant cash back' som går ut på å trekke rabattene direkte fra kjøpesummen.

 

@ Mats__

 

Det er ingen dum idé med 400D og 17-40mm f/4L

Det eneste med det objektivet som du kan finne irriterende er at det ikke kan zoome så langt, så da må du ta en titt på et objektiv utenom det hvor zoomen går lengre.

 

L-objektivene er av veldig god kvalitet ja, så det med garanti utover det ene året du får av Canon ville jeg ikke tenkt så mye på.

Selv om det er dog mange som velger å kjøpe i Norge grunnet vår fem års reklamasjonsrett.

Endret av gorpium
Lenke til kommentar
og er det mulighet for cashback når man kjøper fra USA? :cool:

Nå er det nok mulighet for det. Grunnen er at Canon har gått over til 'instant cash back' som går ut på å trekke rabattene direkte fra kjøpesummen.

 

@ Mats__

 

Det er ingen dum idé med 400D og 17-40mm f/4L

Det eneste med det objektivet som du kan finne irriterende er at det ikke kan zoome så langt, så da må du ta en titt på et objektiv utenom det hvor zoomen går lengre.

 

L-objektivene er av veldig god kvalitet ja, så det med garanti utover det ene året du får av Canon ville jeg ikke tenkt så mye på.

Selv om det er dog mange som velger å kjøpe i Norge grunnet vår fem års reklamasjonsrett.

Instant cash back er kun tilgjengelig for personer bosatt i USA/USA territorier. Du er avhengig av å finne noen som kan kjøpe for deg.

Lenke til kommentar
Instant cash back er kun tilgjengelig for personer bosatt i USA/USA territorier. Du er avhengig av å finne noen som kan kjøpe for deg.

 

Nix.

 

Kjøpte et 5d kit fra B&H for et par uker siden, og i prisen jeg betalte var rabatten på $300 trukket fra.

Da var du heldig. Følgende er fra Canon USA sin hjemmeside.

Se nederste linje:

http://www.usa.canon.com/app/images/promot...amera_may08.pdf

"Offer valid for residents of the 50 United States, the District of Columbia and Puerto Rico only."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...