Krom-stag Skrevet 8. juni 2008 Skrevet 8. juni 2008 (endret) Hei dere. Fikk denne av fattern for et års siden, har ligget i skapet mitt siden da. Men nå lurer jeg på hva kan denne mixeren brukes til, av typen Better MPX-5000. Endret 8. juni 2008 av Henzorz
Breiker Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Ut i fra et lite googlesøk har jeg kommet frem til det åpenbare. Det er en gammel mikser. Tror det er en 4 kanalers mikser. Med andre ord kan du ha 4 lydkilder inn på den og mikse sammen låter slik som en dj på det lokale diskoteket gjør. Dog mangler den mikseren en del elementære ting. Men den funker
Krom-stag Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Skrevet 10. juni 2008 Aah, skuffende. Går det ann å selge den for over to hundrelapper?
Breiker Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 neh. den er ganske gammel og har ikke det mest elementære man trenger for å kunne mikse skikkelig. så jeg tror ikke det
SirTommy Skrevet 27. juni 2008 Skrevet 27. juni 2008 Spiller du noen instrumenter så kan du bruke mikseren til å koble til forsterker. Evt også datamaskin, men da må du vel ha overganger litt avhengig av hvilket lydkort osv. Koble den opp på forsterkeren i stua, sett CD-spilleren og en mikrofon gjennom miksern, så har du en herlig sing-along opplevelse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå