Timeo Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Skrevet 9. juni 2008 Jeg mener det er bedre at de tar ned "kundestøtten" sin for en stund istedenfor å la kundene sitte og vente hele dager på å kanskje få svar. Mener selvsagt ikke at de skal legge det ned for godt, men når det er så dårlig som det er nå så er det egentlig ikke mye vits i å ha det oppe. Håper de virkelig jobber på spreng for å finne flere ansatte.
Imsvale Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Hva skal det være godt for? Hvis de ikke kan hjelpe alle skal de ikke hjelpe noen? Her er det kundenes innstilling som må endres, spør du meg.
Timeo Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Skrevet 9. juni 2008 Her er det kundenes innstilling som må endres, spør du meg. Hvis jeg har avtale med kundestøtte fra ett eller annet firma, la oss si telefonselskapet, og så er det ikke mulig å få tak i de, men jeg må finne meg i å sitte i telefonen og vente på å få svar i 10-12 timer (og til og med da er det ikke sikkert jeg får svar), så er det ikke min instilling det er noe feil med, da er det kundestøtten det er noe feil med.
Imsvale Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Selvfølgelig burde de ha vært synske og visst på forhånd nøyaktig hvor mange kundebehandlere de kom til å trenge. Som sagt, klaging hjelper i den grad det får fortgang i prosessen — utover det er det ubrukelig.
Vaenas Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Som Trond sier her så er det ganske dårlig nå, men det er bedre å la det gå sin gang mens de hyrer flere folk til å ta seg av dette, istedenfor å fjerne det og ikke få hjulpet noen mens de hyrer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå