Post-It92 Skrevet 7. juni 2008 Skrevet 7. juni 2008 Alt du trenger er programm kalt: BINK Movie Tool -->LINK HER<-- Steg 1: Gå til der du installerte spillet oftest er den inne i programmfiler på C: hardisken Steg 2: åpne programmet når du har installert det <converter filen du vil bruke til .bik formatet> Steg 3: derreter tar du den converterte filen f.eks: unnamed.mpg eller .jpg om navner den til f.eks dice.bik eller ea.bik eller noe annet i den mappen og tar inn den nye filen og erstatter med den fila du vil bytte med Steg 4: spill og ha det gøy!!!!! Jeg fant dette ut helt av meg selv Det skal normalt funke har bare prøvd med vista men når det funker der skal det normalt funke på XP også :s ADVARSEL: GJØR PÅ EGET ANSVAR (LURT OG BACKUPE MOVIES MAPPA INNE I BF2 MAPPA) ENESTE SOM KAN SKJE ER AT DU FÅR EN ADVARSEL FRA EA OM AT: (only players whit unmodifyed content can join men jeg tror ikke det) PS: velg en fil uten så mye lyd, jeg valgte Guns`N roses - sweet child of mine musikk video jeg hold på og bli gærn, Guns N roses er jo bra men når man har hørt starten på sangen 50 ganger pr. dag blir man litt lei Takke for all kommentarer!!!! spørsmål: Kontakt meg på e-mail: [email protected] eller PM meg her
Kaizerlol Skrevet 8. juni 2008 Skrevet 8. juni 2008 1. Jeg fant ikke ut hvilken fil jeg skulle laste ned. 2. Denne guiden var ganske vanskelig å skjønne synes jeg. Hadde vært fint om du gikk mer over til "dummies" style og delt opp i flere setninger. jeg er overtrøtt nå, men skal prøve i morra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå