SkyFly Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Hei! Jeg bruker min bærbare PC til følgende: - Musikkavspiller for høyttaleranlegget mitt (alt av musikk ligger på den) - Skriving av prosjektoppgaver - Surfing på Internett - Av og til filmvisning Mest av alt er dog Internett og musikk, som brukes daglig. Men det hindrer meg ikke til å ønske en mulig oppgradering, da den begynner å kjøre en smule svakt på enkelte programmer. Men foreløpig går det greit. Men når jeg da ikke har så stort behov for en oppgradert for øyeblikket, vil dere anbefale å vente med å kjøpe bærbar PC til Windows 7 kommer? Kommer ikke til å bli aktuelt å kjøpe noe før høsten/vinteren, og da er det vel ikke så lenge til Windows 7 kommer? PC-en skal være 12,1" eller mindre, og brukes til det samme.
Blårens Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Windows 7 is expected to be released sometime in 2010. Kilde
Deluxus Skrevet 7. juni 2008 Skrevet 7. juni 2008 Hei! Jeg bruker min bærbare PC til følgende: - Musikkavspiller for høyttaleranlegget mitt (alt av musikk ligger på den) - Skriving av prosjektoppgaver - Surfing på Internett - Av og til filmvisning Mest av alt er dog Internett og musikk, som brukes daglig. Men det hindrer meg ikke til å ønske en mulig oppgradering, da den begynner å kjøre en smule svakt på enkelte programmer. Men foreløpig går det greit. Men når jeg da ikke har så stort behov for en oppgradert for øyeblikket, vil dere anbefale å vente med å kjøpe bærbar PC til Windows 7 kommer? Kommer ikke til å bli aktuelt å kjøpe noe før høsten/vinteren, og da er det vel ikke så lenge til Windows 7 kommer? PC-en skal være 12,1" eller mindre, og brukes til det samme. skaf deg ei liten asus EEE
superkenny Skrevet 8. juni 2008 Skrevet 8. juni 2008 altså,han sier at hans nåværende pc begynner å bli litt "svak" derfor vil jeg nok ikke påstå at en asus EEE er no bra valg,ja den er liten og lett,ja den er fin,til surfing og e-post,men den er IKKE kraftig nok til så mye mer;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå