Gå til innhold

Hvordan fordele "Talent Points" i AoC?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, svar på dette emnet isteden: [samme emne]

Har akkurat begynt å spille Age of Conan, og det er moro, men jeg synes ikke det er så veldig gøy å sitte å lese på det som heter "Talent Points" eller "Skill Points" eller "Feats" eller hva du vil, i flere timer for å finne ut hvor jeg skal sette poengene hen.

Men jeg vet at det er mange som liker dette og som vet hvordan mye av det fungerer fra andre MMO-spill.

Så det jeg lurte på var om noen kunne hjelpe meg med en måte å fordele poengene på en Conqueror evt. andre classes og hva som er forskjellen på f.eks Brute, Carnage og General etc.

Har funnet en fin siden som det går ann å se på alle trærne og plassere points for de forskjellige classene: http://feats.goonheim.com/

Takk :!:

Endret av jonastv
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Sånn, så har jeg lagt ut 3 slike forumemner, en fordi det skjedde no føkk, en på feil sted og en inne på AoC greiene :p Men takk, takk :)

Endret av jonastv
Skrevet

Det er jo dette som er spennende. Å se om man kan finne en kombinasjon med "feats" som passer til spillestilen din.

Hvis du spiller conqueror, og liker 2-handed våpen, anbefaler jeg 'brute' og velge "Lumbering Hulk" og "Improved Lumbering Hulk". Den har så lav cooldown at du kan bruke den omtrent hele tiden, og den er verdt investeringen i mine øyne. :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...