Chrisss Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Åssen lys pærer siter det er ? H7 også ? Det er en passat sedan 1.8 T
Ekko Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Åssen lys pærer siter det er ? H7 også ?Det er en passat sedan 1.8 T Står ikek det typisk i den lille boken som ligger i hanskerommet? Pleier å ta pæren med i butikken jeg, så er jeg sikker på jeg får riktig pære.
Kent Touch This Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Åssen lys pærer siter det er ? H7 også ?Det er en passat sedan 1.8 T http://www.pal-guide.com/philips/index.php?lc=no
Chrisss Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Skrevet 6. juni 2008 Åssen lys pærer siter det er ? H7 også ?Det er en passat sedan 1.8 T Står ikek det typisk i den lille boken som ligger i hanskerommet? Pleier å ta pæren med i butikken jeg, så er jeg sikker på jeg får riktig pære. Står bare h7 ! Men det siter en pære til der ! den jeg luer på hvem sokel er!
Chrisss Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Skrevet 6. juni 2008 Hehe fant det ut nå ! H1 å H7 ! Vist det var fler som lurte !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå