Gå til innhold

Final Fantasy Anthology


deusex

Anbefalte innlegg

Noen som har prøvd FF: Anthology? Skal inneholde Final Fantasy IV og V. Jeg bare lurer på om disse spillene er noe bra, ettersom jeg digget Final Fantasy VI. Eller burde jeg kanskje heller vente på remaken Final Fantasy IV slippes på DS?

 

Noen som for øvrig vet om Final Fantasy Anthology funker på PS3 60GB?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er PS1 spill, så de skal funke uansett om det er 40GB/60GB, men husk at regionskoder fortsatt gjelder; PAL/NTSC.

Har en kompis som mener VI er veldig bra, og jeg tror du finner det verdt å spille begge to. Det er FF, så hvor dårlig kan de være liksom? :)

 

Final Fantasy Anthology er forrsten V(5) og VI(6)

Lenke til kommentar

Er snakk om PAL-versjon. Denne, for å være eksakt: http://ecx.images-amazon.com/images/I/511A...L500_AA280_.jpg

 

Slik jeg har forstått det, har USA en egen annen versjon som heter det samme, men som inneholder de spillene du nevner, nemlig V og VI. De har visstnok også en samling til PS1 kalt Final Fantasy Chronicles (IKKE Crystal Chronicles), som inneholder IV og Chrono Trigger. Denne er tilgjengelig for PS1, og er visstnok kun ute i NTSC-regionene.

 

Jeg ønsker da å kjøpe Final Fantasy Anthology PAL-versjonen. Har nemlig Final Fantasy VI fra før av, og det er konge.

Endret av deusex
Lenke til kommentar

Jeg ser du har rett, faktisk :) Så unnskyldninger er på sin plass!

 

Jeg ville helt klart valgt å spille det på PS1, jeg vil anta det er bedre grafikk der, og bedre kontrolleroppsett (?). Du blir helt sikkert ikke misfornøyd uansett. FF er en bra serie, til og med 1ern fenget meg da jeg spilte det i fjor (må fortsatt runde det, though).

 

Så, jeg syns du skal skaffe deg det, spille det ferdig, og vente på Crisis Core som nå er rett rundt hjørnet for European Relase :D Merk at dette er til PSP.

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...