richardhal Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Hei, jeg driver og skal lage en produkt katalog for et firma, og ønsker da og lage denne slik at man kan bla i den som en bok,der man ser 2 sider på skjermen i stede for og scrolle seg nedover på disse pdf dokumentene som er i dag. Hvilket program trenger jeg til dette?
southparkman Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 (endret) Tror dette skal være mulig i Adobe Acrobat. Mener å ha gjort noe liknende. Vil tro det går på de fleste PDF makere. EDIT: har endret innlegget fordi jeg svarte litt feil. Endret 5. juni 2008 av southparkman
michael691 Skrevet 5. juni 2008 Skrevet 5. juni 2008 Open office kan exportere ''power point'' til PDF filer sikkert Microsoft office også, jeg ekke så sikker.
atlef Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Scribus er og et godt alternativ. Gratis er det og. Scribus is an open-source program that brings award-winning professional page layout to Linux/Unix, MacOS X, OS/2 and Windows desktops with a combination of "press-ready" output and new approaches to page layout. Underneath the modern and user friendly interface, Scribus supports professional publishing features, such as CMYK color, separations, ICC color management and versatile PDF creation. atlef.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå