Gå til innhold

BK: Dårlig råd til opppussingen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som trekker ned er ikke din feil. Jeg synes huset er arkitektonisk voldtatt av utbyggingen, en slags boligversjon av Lens Lust. Tilbygget ødelegger for tidskoloritten.

 

Det er ikke mye du kan gjøre med det. Dessuten skal man jo leve i huset, og da faller min kritikk på steingrunn. Du trenger jo plass til den store utstyrs-samlingen og alle de 8 barna :p

 

Da kommer vi frem til det fotografiske. Jeg synes det er en ok pastisj på det berømte American Grafitti-bildet (det med to puritanske nybyggere utenfor huset sitt. Høygaffel osv). Men uten mennesker. Det er langtfra spennende, men jeg liker det likevel.

 

En teknisk kritikk har jeg. Det er ille nok hva dine forfedre har gjort med det tilbygget, men det var nok uunngåelig av praktiske årsaker. Det er også ledningene, men de kan du gjøre noe med.

 

Gjør det.

Lenke til kommentar

Hei sveis ! Takk til dere begge.

Hehehe..Jeg må jo få skynde meg å påpeke, PM, at dette ikke er min residens (selv om det kan fremstå slik av det jeg skrev, ser jeg).

Det var et motiv jeg passerte på vei hjem. Stoppet bilen, fikk rygget tilbake, åpnet døren og tatt ett bilde av dette finurlige byggverket før jeg måtte haste videre. :)

 

Ledninger hist og pist i bilder prøver jeg å unngå, men akkurat her synest kanskje jeg de var med på å utfylle rotet.

Endret av ragamuffin
Lenke til kommentar

Du har nok rett i det, raga, at det skaper mer kaos. Jeg tror likevel det hadde vært interessant å se huset som det "pittoreske" innslaget det er, og fjernet forstyrrende kabler med kloneverktøyet i PS/Elements, eller Gimp.

 

Det er jo litt arbeid, så jeg forstår hvis du ikke gidder. Jeg vil likevel oppfordre deg til å jobbe litt med dette bildet, for her kan det være skjulte kvaliteter som øyet ikke ser nå. Jeg har en følelse av at det kan åpne seg nye måter å se det på, hvis du bare unngår Dave Hill. Det hadde kanskje passet, men ikke for en voksen kar som deg ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...