mmyreng Skrevet 3. juni 2008 Skrevet 3. juni 2008 Har tenkt å begynne å spille d. hvordan spill skal jeg kjøpe? er så veldig mange å velge mellom ^^
PanzerLoco Skrevet 4. juni 2008 Skrevet 4. juni 2008 Du snakker om et spel (GW) som du har tenkt å begynne å spele, men lurer samtidig på kass spel du skal kjøpe? Har du tenkt å begynne å spele GW, bør du nesten kjøpe GW
Bjonski Skrevet 4. juni 2008 Skrevet 4. juni 2008 Du snakker om et spel (GW) som du har tenkt å begynne å spele, men lurer samtidig på kass spel du skal kjøpe? Har du tenkt å begynne å spele GW, bør du nesten kjøpe GW Som han selv sa så finnes det mange versjoner av GW. Read plx?
Hawkmoon Skrevet 4. juni 2008 Skrevet 4. juni 2008 Jeg vil fremdeles anbefale folk aa starte med prophesies, med nightfall paa en god andre. Det heter forresten hvilket spill, ikke hvordan spill :s
Necromancer911 Skrevet 4. juni 2008 Skrevet 4. juni 2008 Jeg vil fremdeles anbefale folk aa starte med prophesies, med nightfall paa en god andre. Det heter forresten hvilket spill, ikke hvordan spill :s Oh sweet irony, det heter Prophecies og ikke prophesies, men anyway, hvis du vill lvle opp veldig fort så anbefaler jeg Factions, men jeg selv anbefaler Nightfall, da får du starte med heroes istedenfor å måtte vente til lvl 20/den lvl du er på når du kan dra til andre land, er lenge siden jeg har spilt det så jeg er litt usikker da, pluss at jeg synes att Nightfall har de kuleste klassene da
Miromurr Skrevet 4. juni 2008 Skrevet 4. juni 2008 Etter min mening bør du først kjøpe Prophecies og Nightfall og spille gjennom de først. Deretter kan du kjøpe Eye of the North, også kan du kjøpe factions senere hvis du kjeder deg og ikke har noe annet og finne på Miromurr
mmyreng Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Skrevet 4. juni 2008 Etter min mening bør du først kjøpe Prophecies og Nightfall og spille gjennom de først. Deretter kan du kjøpe Eye of the North, også kan du kjøpe factions senere hvis du kjeder deg og ikke har noe annet og finne på Miromurr Okey, takk for alle svar;)
Timeo Skrevet 4. juni 2008 Skrevet 4. juni 2008 Prophecies. Factions er litt gøy også hvis du liker litt sånn asiatisk stil.
Gebby Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Regner med du har bestemt deg, men vil absolutt ikke anbefale deg å kjøpe factions først iaffal! Prophecies er en den selvskrevne oppstartspakka, gir deg en mye mykere start og det gir vel også kanskje mest for penga. Nightfall var veldig bra, og factions er kjedelig. Klassene i nightfall er også mye kulere enn i fations.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå