Gå til innhold

Et spørsmål om GW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du snakker om et spel (GW) som du har tenkt å begynne å spele, men lurer samtidig på kass spel du skal kjøpe?

Har du tenkt å begynne å spele GW, bør du nesten kjøpe GW :p

Skrevet
Du snakker om et spel (GW) som du har tenkt å begynne å spele, men lurer samtidig på kass spel du skal kjøpe?

Har du tenkt å begynne å spele GW, bør du nesten kjøpe GW :p

Som han selv sa så finnes det mange versjoner av GW. Read plx?

Skrevet

Jeg vil fremdeles anbefale folk aa starte med prophesies, med nightfall paa en god andre.

Det heter forresten hvilket spill, ikke hvordan spill :s

Skrevet
Jeg vil fremdeles anbefale folk aa starte med prophesies, med nightfall paa en god andre.

Det heter forresten hvilket spill, ikke hvordan spill :s

Oh sweet irony, det heter Prophecies og ikke prophesies, men anyway, hvis du vill lvle opp veldig fort så anbefaler jeg Factions, men jeg selv anbefaler Nightfall, da får du starte med heroes istedenfor å måtte vente til lvl 20/den lvl du er på når du kan dra til andre land, er lenge siden jeg har spilt det så jeg er litt usikker da, pluss at jeg synes att Nightfall har de kuleste klassene da

Skrevet

Etter min mening bør du først kjøpe Prophecies og Nightfall og spille gjennom de først. Deretter kan du kjøpe Eye of the North, også kan du kjøpe factions senere hvis du kjeder deg og ikke har noe annet og finne på ;)

Miromurr

Skrevet
Etter min mening bør du først kjøpe Prophecies og Nightfall og spille gjennom de først. Deretter kan du kjøpe Eye of the North, også kan du kjøpe factions senere hvis du kjeder deg og ikke har noe annet og finne på ;)

Miromurr

Okey, takk for alle svar;)

Skrevet

Regner med du har bestemt deg, men vil absolutt ikke anbefale deg å kjøpe factions først iaffal! Prophecies er en den selvskrevne oppstartspakka, gir deg en mye mykere start og det gir vel også kanskje mest for penga. Nightfall var veldig bra, og factions er kjedelig. Klassene i nightfall er også mye kulere enn i fations.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...