Refi Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Skrevet 5. juni 2008 Men du får kjøpt key på flere nettbutikker, men tror mange er utsolgt.Feil, mener å huske at FunCom har fjernet muligheten for å kjøpe gamecards nettopp grunnet at folk under 18 ikke skal få spilt spillet uten foreldrenes tilatelse. Jeg har full tilatelse
Refi Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Skrevet 5. juni 2008 (endret) jaja, da sender mpx meg age of conan pakke i morgen De får den på lager i morgen da, og jeg har bestilt Gleder meg! Endret 6. juni 2008 av Ueland
Ueland Skrevet 6. juni 2008 Skrevet 6. juni 2008 Krangle kan dere gjøre andre steder, en haug med poster er fjernet.
Syv Skrevet 7. juni 2008 Skrevet 7. juni 2008 (endret) meh, fatter ikke hvorfor du fjernet min post her. Den var da helt uskyldig. Poster den igjen: EVE Online tillater registrering av konto med GamerCards til den nette sum av 15$ (spill + gratis måned) via tredjepart. Så ja, det er mulig. Dog ikke for AoC =P Endret 7. juni 2008 av Syv
Ueland Skrevet 7. juni 2008 Skrevet 7. juni 2008 Innlegg som inneholder sitater av off topic eller annet innhold som blir fjernet, fjernes og. Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå