Peder23 Skrevet 2. juni 2008 Skrevet 2. juni 2008 (endret) halo. Blir man aldri sparka av får dårlig innsats med laget på pro cyckling manager 2007? jeg er csc og har ikke vinni noen av målene Fører det snart til spark eller hva skjer? Hvor mange prosent skal syklistene trene? dem er skikkelig slitne å vinner ikke no etterhvert får jeg trener dem får hardt. klarer ikke å vinne spurter i hovedfelte. pleier å stikke med 1-3 syklister 30 km før mål men blir alltid tatt igjen. Åssen skal jeg kjøre løpe på flate strekninger? burde jeg gå i brudd med 1? Å er det noen som vet no mer om pro cyckling manager 2008? om det slippes demo snart eller noe? Endret 11. juni 2008 av Peder23
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Nu nu nu! Releasen er 4. juli! Hm, kanske Nedlastbar versjon?
jonna123 Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 Nu nu nu! Releasen er 4. juli! Hm, kanske Nedlastbar versjon? Oja, så feil. Så demoen er ute 4. juni? Men selve spillet kommer 4.juli?
Frederick_ Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 glede meg btw, noen som har tips til hvordan vinne ? failer alltid!!
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 glede meg btw, noen som har tips til hvordan vinne ? failer alltid!! Prøv i tråden "Tips tli pro Cyckling Manager"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå