Edmund Blackadder Skrevet 2. juni 2008 Skrevet 2. juni 2008 Heisann. Jeg har to problemer. 1# Boot. I det siste så har jeg hatt store problemer med å boote. Det tar nemlig umenneskelig lang tid og mange restarts før jeg kommer inn på Windows. Det tar også veldig lang tid å skru av maskinen, men jeg vet ikke hva jeg kan ha gjort som kan ha forårsaket noe sånt så fort. Jeg begynner ofte med å ta på maskinen og venter forbi de første infoskjermene og kommer så til hvor Windows Logoen ville vært (men har tatt den bort for lenge siden i msconfig). Her stopper det opp og er bare svart. Så da pleier jeg å restarte igjen. Da kommer opp den skjermen der jeg kan starte windows som normalt (hvis jeg velger den bare fryser den på antall sekunder før den automatisk velger den, og ingenting skjer), eller last good coniguration osv. Sistnevnte er den som funker av og til, men da etter å vente minst 5 minutter. PCen min er ikke treig ellers når jeg er inne på Windows og har ingen andre problemer der. Hva kan jeg gjøre? Har virkelig ikke lyst å formatere. 2# Plutselig idag etter å brukt en halvtime på å få på maskinen, så merket jeg to streker på skjermen min som går nedover. To små i forskjellig farge som går vertikalt ned på skjermen på høyre side. Hva i all verden er dette? En veldig lang og rett samling av pixel feil som plutselig kom på min Samsung SyncMaster 930BF? Takk for all hjelp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå