mesteryoda Skrevet 2. juni 2008 Skrevet 2. juni 2008 heisan etter å ha hatt min wii en stund så har den samlet en del støv etter jeg ble ferdig med metroid å zelda, er rett å slett ikke spill til den som jeg er interisert i... å har da tenkt å selge den, men trenger noen råd om prisen.... spill å utstyr jeg har er 2 wii remotes 2 nunchuck 1 classic kontrol guitar hero 3 med gitar wii play wii sporst zelda tp metroid prime 3 scarface resident evil 4 wii edition dragon ball z mario strikers charged football (husker ikke om det var riktig skrevet) å endel vc spill som donky kong, super mario bros. super mario world, contra osv håper noen kan gi noen pris anslag
mpitof Skrevet 2. juni 2008 Skrevet 2. juni 2008 Helt greit at du vil selge, men var jeg deg ville jeg ikke ha gjort det før du har prøvd Super Mario Galaxy og Mario Kart Wii (gjerne 4 player!) Men for all del, selg om du ønsker, pris har jeg ikke peil på.
mesteryoda Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Skrevet 2. juni 2008 Helt greit at du vil selge, men var jeg deg ville jeg ikke ha gjort det før du har prøvd Super Mario Galaxy og Mario Kart Wii (gjerne 4 player!) Men for all del, selg om du ønsker, pris har jeg ikke peil på. har prøvd dem et par ganger men 2 spill er ikke nok for meg å beholde konsolen når det ikke er noe flere spill som kommer i nærmeste framtid som jeg vil ha.
yates56 Skrevet 2. juni 2008 Skrevet 2. juni 2008 3500 kroner er en pris jeg ville ha solgt for, og ha kjøpt. Men det kommer jo ann på om alt er pent brukt osv. og hvor gammelt alt er. Er du usikker så ikke legg ut en pris men si at de skal legge inn bud. Lykke til med salget.
Kurt Grusom Skrevet 2. juni 2008 Skrevet 2. juni 2008 Send meg en PM om du selger gitar til GH separat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå