Gå til innhold

Hater du/Likte du ikke Age of Conan?


Anbefalte innlegg

Lyst å gi bort accounten din? :) Hehe, tabutabu å spørre om slikt. Men som flere studenter er jeg fattig og har ikke 350 spenn til overs^^. Send PM hvis du har lyst, som du sikkert ikke har. Må vel vente til buddy-greiene fungerer får å teste spillet. Noen som vet hvor lenge det er?

 

Mvh, Fintfolk (ikke brenn meg) :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men som flere studenter er jeg fattig og har ikke 350 spenn til overs^^.

"Som flere studenter"? Herregud, hvis du er så økonomisk ufør at du ikke klarer å sette til side 350kr bør du få deg en deltidsjobb, utplasseringsjobb eller flytte til en billigere hybel.

 

Edit: Var ikke meningen å være krass, men synes det er veldig teit tråd av trådstarter :p Altså ikke noe personlig.

Endret av Meldarion
Lenke til kommentar

noen ganger er man blakk og da er man blakk ;) sånn er livet. Men på den andre siden har det ikke vært en hemmelighet at AOC skulle komme ut!! Men på en annen side igjen skulle man kunne planlagt litt, noe som kan være vrient hvis man ikke studerer økonomi... (hmm ser antydninger til drøfting her.. tyder godt til examen :D)

 

for å oppsummere: du kunne sikkert ha fått lånt kontoen min siden jeg uansett har en stor examen på torsdag. men, så har det seg slik at jeg er veldig glad i spillet mitt. ;) så du må nok vente!! Den som venter på no godt....!! (for min del, ikke godt resultat på neste examen.. :p)

Lenke til kommentar
noen ganger er man blakk og da er man blakk ;) sånn er livet. Men på den andre siden har det ikke vært en hemmelighet at AOC skulle komme ut!! Men på en annen side igjen skulle man kunne planlagt litt, noe som kan være vrient hvis man ikke studerer økonomi... (hmm ser antydninger til drøfting her.. tyder godt til examen :D)

 

for å oppsummere: du kunne sikkert ha fått lånt kontoen min siden jeg uansett har en stor examen på torsdag. men, så har det seg slik at jeg er veldig glad i spillet mitt. ;) så du må nok vente!! Den som venter på no godt....!! (for min del, ikke godt resultat på neste examen.. :p)

 

 

hehe, nettopp ferdig med eksamen jeg :) Ja jeg for vel bare vente! Den som venter på noe godt ja! :D:D:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...