Gå til innhold

AoC: En variert klasse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så nå mens jeg ikke får spillt fordi CD-en fra play.com aldri kommer (er det forresten noen som har prøvd å kontakte tollvesenet og spurt hva de driver med) så sitter jeg å lurer på å rerolle igjen.

Etter å ha blitt lei av og spille i gjennom tortage en 8-9 ganger, så tenkte jeg at jeg skulle spørre litt før jeg bare "tester" en klasse igjen.

Det jeg er ute etter er egentlig klassen med størst "utility". Jeg liker å kunne ha masse forskjellige situasjonsbetingede valg, og ikke bare være en sånn som bruker 2-3 knapper uansett hvilke situasjon man havner i. Jeg kommer til å spille på en PvP server, og satse mest på pvp. Jeg bryr meg ikke det minste om: hvordan de ser ut, hvilke våpen de bruker, lore, fatalityanimasjoner, eller andre ting som ikke direkte påvirker spillbarheten.

Foreløpig ser det ut til at Guardian eller Bear Shaman er de som passer best til mine krav. Jeg har forøvrig spillt en conqueror til lvl 28 og den passer også forsåvidt ganske bra, men føler liksom det er noe som mangler. Heller mot Bear Shaman ettersom både melee og healing allerede sier en del om hvor variert den kan være.

Noen med erfaring fra litt høyere lvl som kan utdype litt om klassen sin, og hvor variert den føles (og hvorfor). Så får jeg håpe jeg klarer å bestemme meg før jeg får spillet, men det ser jo ut til å kunne ta litt tid...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...