netromen Skrevet 31. mai 2008 Skrevet 31. mai 2008 (endret) Har et (merkelig?) problem med TrackMania United Forever. Jeg har lastet ned utgaven som er en gratis oppdatering av TrackMania United, installasjonen går greit og jeg får startet spillet første gangen etter installasjonen. Påfølgende ganger henger spillet seg opp på den svarte "Please wait"-skjermen. Dersom jeg avinstallerer og installerer på nytt, kan jeg nok en gang starte spillet en gang før det henger seg ved neste oppstart... Har forsøkt å endre alle instillinger jeg kan tenke meg, samt forsøkt "safe mode", uten hell! Flere som har opplevd det samme, og som eventuelt har et tips til løsning? N Endret 31. mai 2008 av netromen
netromen Skrevet 31. mai 2008 Forfatter Skrevet 31. mai 2008 Ok, litt dårlig research før innlegget ble skrevet, fant løsningen. Problemet var ikke TrackMania, men F-Secure. Ved å ikke krysse av for "Do not show this dialog for this program again", kommer F-Secure dialogen opp for hver gang, og med et enkelt trykk på "Allow" starter spillet utmerket... Og jeg som trodde F-Secure ikke kunne ha noe med saken å gjøre, da spillet uansett ikke virker dersom jeg velger "Allow all network traffic"... N
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå