Bloodax Skrevet 31. mai 2008 Skrevet 31. mai 2008 Som emnetittelen sier hva skjer når du deleter et quest, mister du questet for evig eller?
Jaqu711 Skrevet 31. mai 2008 Skrevet 31. mai 2008 Er vel bare å snakke med questgiveren og motta det igjen?
Poor Leno Skrevet 31. mai 2008 Skrevet 31. mai 2008 Jeg regner med at det fungerer på samme måte som på wow. Sletter du et wuest er det ike noe problem å få det tilbake igjen, så lenge du er innen levelrangen questet er påtenkt. Når jeg tenker meg om kan man i wow også skaffe tilbake questene selv etter de har gått ut som grått quest. Dette for å kunne fullføre diverse quest-chains!
Gjest medlem-105082 Skrevet 31. mai 2008 Skrevet 31. mai 2008 Når man sletter quester, så kan man bare hente de opp igjen av en NPC. Ingen fare.
Bloodax Skrevet 31. mai 2008 Forfatter Skrevet 31. mai 2008 Jeg regner med at det fungerer på samme måte som på wow. Sletter du et wuest er det ike noe problem å få det tilbake igjen, så lenge du er innen levelrangen questet er påtenkt. Når jeg tenker meg om kan man i wow også skaffe tilbake questene selv etter de har gått ut som grått quest. Dette for å kunne fullføre diverse quest-chains! Jaja, jeg har mange quest som er tilpassa for mange lvl under meg, er lvl 37. Og de er av grå farge, mener jeg husker at quest som er farga rød er en quest som er for vanskelig, ikke sant? Og en ting til, er det noen her som er enige at Ymirish NPC folka er litt imba, jeg sliter fremdeles med å slå en 27 Ymirish når jeg er 37. 3 lvl igjen så er det rhino
Poor Leno Skrevet 31. mai 2008 Skrevet 31. mai 2008 Røde quest er vanskelig å gjøre i din nåværende level. Og jeg regner med at NPC'ene du nevner er epic/elite-mobs, så de vil være vanskelige å drepe en god stund oppover.
Bloodax Skrevet 31. mai 2008 Forfatter Skrevet 31. mai 2008 Røde quest er vanskelig å gjøre i din nåværende level. Og jeg regner med at NPC'ene du nevner er epic/elite-mobs, så de vil være vanskelige å drepe en god stund oppover. ok, trodde de var bugga...har selv drept mange anre npcer som har høyere lvler enn meg og fremdeles så sliter jeg med Ymirish Npcene
Bjonski Skrevet 31. mai 2008 Skrevet 31. mai 2008 Hvilke Ymirisher er det snakk om? Jeg tanket 5-6 ymirisher samtidig på lvl 35ish
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå