Zodux Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 (endret) Hei Som kjent har de aller aller fleste av oss som har brukt Steam en stund hatt problemer av diverse kaliber, men et av problemene som har blitt mer og mer vanlige er dette med "Game currently unavailable". Dette ser ut til å skje på spill som trenger tredjeparts programvare som f.eks. C++ Runtime osv, slik som spill som Dawn of War - Soulstorm og Bioshock. Feilmeldingen ser slik ut: (Søkt opp med Google) Vel, greia er den at jeg sliter med dette problemet rundt "Dawn of War - Soilstorm" og jeg har ikke til nå lyktes i å finne en løsning på det. Jeg har prøvd følgende: 1. Logge ut og inn 2. Slette ClientRegistry.blob 3. Slette gamecontent og laste ned på nytt Nå har jeg altså sletta spillet for andre gang og holder på å laste det ned igjen på nytt for tredje gang. Om det virker denne gangen aner jeg ikke, men det er jo lov å håpe. Noen som har støtt på det samme problemet som meg? I såfall, har du løst det og hvordan? På forhånd, takk! Mvh. Zodux Endret 30. mai 2008 av Zodux
AvidGamer Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 Har du prøvd å kjøre CCleaner etter avinstallasjon? Pleier alltid å ligge noen filer skjulte et eller annet sted.
Zodux Skrevet 30. mai 2008 Forfatter Skrevet 30. mai 2008 Nå har jeg lastet ferdig spillet men får fortsatt samme feilmeldinga. Fordømte Steam. Når man kjøper et spill forventer man at man får spillt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå