Yob tvaya mat' Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 Jeg får ingen til og spille ikke demoene av MOTOCROSS MADNESS 2 og 1 vet dere om noen..? Her er systemkrav mine Stasjonær PC, perfekt for hjemmekontoret. 250 GB harddisk og 1024 MB arbeidsminne. Prisen gjelder kun på internett! E-System 209, stasjonær PC med Intel Celeron (D 440) prosessor på 1.6 GHz. 1024 MB arbeidsminne og 250 GB harddisk. DVD-brenner. Operativsystemet Windows Vista Home Premium. Tastatur og mus inkludert. (Kopiert fra elkjop.no)
Yob tvaya mat' Skrevet 31. mai 2008 Forfatter Skrevet 31. mai 2008 Jeg får ingen til og spille ikke demoene av MOTOCROSS MADNESS 2 og 1 vet dere om noen..? Her er systemkrav mine Stasjonær PC, perfekt for hjemmekontoret. 250 GB harddisk og 1024 MB arbeidsminne. Prisen gjelder kun på internett! E-System 209, stasjonær PC med Intel Celeron (D 440) prosessor på 1.6 GHz. 1024 MB arbeidsminne og 250 GB harddisk. DVD-brenner. Operativsystemet Windows Vista Home Premium. Tastatur og mus inkludert. (Kopiert fra elkjop.no) Jeg fadet manglet d33drm.dll eller noe. Men trenger eg bare og legge den i Windows\System også kan eg spille den av???????
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Systemkravene er helt greie og alle mulige motocross-spill funker på den der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå