BIM Skrevet 29. mai 2008 Skrevet 29. mai 2008 Hepp folkens Jeg er en avdanka hardcore Wow spiller som er smart nok til og prioitere RL i sommer. Og da spør jeg om råd når jeg nå skal rolle "class" her i Conan. Vil kun spille en times tid ( max 2 ) i uke dagene og kansje ta noen lengre runder i helgene. Det sier seg selv at jeg kan aldri bli "pro" med den insatsen og trenger en klasse som ikke er så altfor kompleks. Dessuten er jeg absolutt ikke av "meele fighting" typen , mere ranger/caster/healer. Tar i mot deres annbefalinger med stooor takk siden jeg ikke har hvert lengere opp enn lvl 9 og er for Noob og regne.. Skal selvsagt spille Pve forresten.. Mvh. B I M
Lorrison Skrevet 29. mai 2008 Skrevet 29. mai 2008 Ranger er vel en ganske grei og enkel klasse har jeg hørt. har ikke prøvd den selv... Det blir jo litt melee som ranger også da.
Crossfire Skrevet 29. mai 2008 Skrevet 29. mai 2008 På generelt MMO-grunnlag vil jeg anbefale å velge en class det er lett å få gruppe med, en prestetype feks vil nok ikke være så dumt. Så slipper du å bruke din begrensede spilletid på å finne gruppe når du kommer opp i levler..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå