Bendit Skrevet 29. mai 2008 Skrevet 29. mai 2008 (endret) Har lenge vært på søken etter et nytt coop spill jeg kan spille med ene kameraten min, likevel har jeg ikke funnet noe spessielt. Spillet Ghost recon advanced warfighter 1 og 2 er knall spill for coop men ønsker fler. Noen som har noen ideer? Dette gjelder PC og LAN mellom 2 dataer. Er ikke ute etter spill som CS etc, skal ha story helst. Endret 30. mai 2008 av Bendit
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 Går det med rpg? Diablo2 med LoD er kjempegøy å linke. Litt utdatert grafikk men veldig bra og morsomt (ble laget i 200). Army of Two eller er det bare til konsol? Rainbow Six?
anotherzen Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 (endret) Ghost Recon (det første) ikke akkurat co-op, men man kan spille alle brettene i spillet på lag, og med innebygget chat er det sinnsykt morro å spille sammen med noen. Worldshift har vel co-op om jeg ikke husker feil. Ground Control 2 er digg. Aldri testet co-op tho. ellers er det nå en som har laget en ganske lang liste her http://shadowpanther.net/co-op.htm bla litt ned så kommer du til PC. Endret 30. mai 2008 av anotherzen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå