Gå til innhold

AoC: Vista x64 + Installerings problem + 07.rdbdata

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

driver og instalerer AOC nett nå. Men det stopper heile tiden opp midt i 07.rdbdata.

Installing resources, og det fortsetter ikkje der.

Synst det er veldig trist at det skal vera slik, fant ikkje noko tips på Internett, driver og laster ned drivarar for å instalera tilbake til XP.

Pcen er IFL90+, så burde jo fungera ganske bra, men akk nei.

Kan det fungera om eg lastar over innstalasjonen frå ein annan PC med Vista? Vil eg kunne spela det då, eller er mitt einaste håp å innstalera XP?

Takkar for alle svar! :)

ps: om dette er feilpostet beklagar eg, men følte det gjekk meir under PC-spel enn "datamaskinen virker ikkje".

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel veldig drastisk å installere xp med en gang her. Andre som har installert på vista har jo ikke hatt det problemet, så der trekker du nok en for rask slutning. Det kan jo hende det bare er cd-en som er skadet? Får du kopiert den filen manuelt til harddisken? Du kan jo prøve å kopiere over hele greia til harddisken og starte installasjonsprogrammet der. Husk også å disable antivirus mens du installerer, kanskje det skaper problemer?

Skrevet (endret)

nope. trudde det funka der, men neida, låste seg på 14.rdbdata

ska prøva å lasta over instalasjonen frå brodern, funker ikkje det så blir det XP. pokkers vista.

har ikkje innstalert noko endo. men eg antar at det er vista som er problemet. Kan eg få innstalasjonen frå nokon andre. Ska prøva å kopiera heila greia over viss det skjærer seg ein gang til.

hadde same problem med min brors dvd, ja.

edit: Endret installeringsmappa frå default til ein annan, og no kom eg iallfall fram til 09.rdbdata. får satsa på at den fortsetter, kor mange er deT?

Endret av Efreet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...