sparco1 Skrevet 28. mai 2008 Skrevet 28. mai 2008 Jeg har lasta ned masse nye fly til fsx,og lurer på hvordan får jeg lagt til disse på flyplassen?. Altså at datan bruker de flyene jeg har lagt til,og ikke de vanlige som følger med spillet (tulle flyselskapene). Håper noen skjønnte hva jeg er ute etter.litt vanskelig og forklare. =)
Gjest member-97590 Skrevet 28. mai 2008 Skrevet 28. mai 2008 (endret) Du må legge mappen med navnet på flyet du har lasta ned til C:\Program Files\Microsoft Games\Microsoft Flight Simulator X\SimObjects\Airplanes Da skal dei vere i menyen der du velger fly når du starter FSX. Pass på at du ikkje laster ned kun texturer. Står nesten alltid om det er kun texturer eller hele fly. Endret 28. mai 2008 av member-97590
sparco1 Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Skrevet 28. mai 2008 Det vet jeg og alle flyene jeg har lasta ned funker.men jeg vil at datan også skal bruke de nye flyene jag har lasta ned. ALtså de flyene som står ved gaten på fly plassen osv.
Gjest member-97590 Skrevet 29. mai 2008 Skrevet 29. mai 2008 (endret) Aha, da forstår eg. Da tror eg du må laste ned en egen type fly. Kan nok dessverre ikkje få det til at den bruker dei flya du har lasta ned. Anbefaler World of Ai(disse kan du laste ned gratis, men disse kan du ikkje bruke selv, disse er kun datamaskin styrte) Link til World of Ai Endret 29. mai 2008 av member-97590
sparco1 Skrevet 29. mai 2008 Forfatter Skrevet 29. mai 2008 Nice. Takk for tipset.skal se hva jeg får til
sparco1 Skrevet 29. mai 2008 Forfatter Skrevet 29. mai 2008 det funka veldig bra.det eneste er at Gardemoen ble nesten helt tom får fly.Selv om jeg har air traffic på fult. 6 fly er ikke akkurat ett fult Gardemoen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå