Gå til innhold

AoC: Kan to PC-er i samme hus dele en konto, men ha hver sin karakter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har installert AoC på PC-en min og opprettet en konto. Jeg lurte på om det også er mulig å installere AoC på PC-en til sønnen til kona mi og la han logge inn med min konto og spille med sin egen karakter?

Det er ikke noe problem for oss å flytte DVD platen mellom hverandre. Trenger vi å ha DVD platen i PC-en hele tiden? Jeg antar at kontoen er laget slik at to personer ikke kan spille samtidig, men det skulle være mulig å la sønnen til kona mi spille med min konto fra sin PC når jeg gjør andre ting. Er det korrekt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan installere det på begge pcene. Klienten er egentlig helt gratis, det du betaler for er den cdkey fordi den gir deg en account du kan bruke. Dere kan logge på begge to på hver deres maskin og spille men ikke samtidig fordi den kontoen kan kun være logget på ett sted om gangen.

Dere kan også ha hver deres karakter, men som sagt begge kan ikke være logget på samma konto likt.

Skrevet
Jeg har installert AoC på PC-en min og opprettet en konto. Jeg lurte på om det også er mulig å installere AoC på PC-en til sønnen til kona mi og la han logge inn med min konto og spille med sin egen karakter?

Nei det går dessverre ikke. Han kan ha en spiller på din konto, men dere kan ikke spille samtidig.

Det er ikke noe problem for oss å flytte DVD platen mellom hverandre. Trenger vi å ha DVD platen i PC-en hele tiden? Jeg antar at kontoen er laget slik at to personer ikke kan spille samtidig, men det skulle være mulig å la sønnen til kona mi spille med min konto fra sin PC når jeg gjør andre ting. Er det korrekt?

MMORPG-spill generelt trenger ikke CD/DVD for å spille, hele spillet legges på harddisken, og du betaler egentlig bare for kontoen, klienten er teoretisk gratis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...