Gå til innhold

Tekstbaserte mafiaspill -last ned her!


Anbefalte innlegg

Mafiaspill

 

Etter mye etterspørsel av såkalte tekstbaserte mafia-spill, bestemte jeg meg for å lage denne tråden. Hvis den ligger i feil kategori eller ikke skull vært her kan dere bare slette den. Jeg syntes det iallefall var på tide å lage en tråd som dette. Har lagt ut link til noen mafiaspill samt noen guider lengre ned!

  • GTA-Ultra V1 -
Mirror 1 ¤ Mirror 2
Realcrime - Mirror 1 (kommer!)

Kommer til å legge ut flere her etterverdt som jeg har tid og orker å gjøre det. Bla ned for å finne mere info og instruksjoner for "innstalering" av spillene.

 

GTA-Ultra V1 # INFO

Dette systemet er egentlig et GTA -system, men du kan rane/stjele, drepe, svindle osv som alle vanlige mafia spill. Det er et greit system men litt rotete. Det inneholder mange funksjoner og få bugs.

  • Last opp alle filene opp på serveren din (ikke idk mappa)
  • Opprett en MySQL database til spillet
  • Finn ei fil kalt "variables.php" og skriv inn database detaljene
  • Nå åpner du PhpMyAdmin og kjører SQL spørringen som ligger i db.txt (ligger i idk mappa)

Nå skal du være ferdig og klar til å spille ditt eget mafia spill!

Kommer til å legge ut guide om hvordan du kan gjøre deg selv og andre admin.

 

 

Realcrime scripts # INFO

Realcrime er de scriptene dine fleste bruker om dagen. Dette er da et veldig bra system med mange funksjoner og muligheter. Det rette valget hvis du spør meg! Innstalering er omtrent det samme som på GTA-Ultra.

  • Last opp alle filene opp på serveren din
  • Opprett en MySQL database til spillet
  • Finn ei fil kalt "config.php" og skriv inn database detaljene
  • Nå åpner du PhpMyAdmin og kjører SQL spørringen som ligger i tables.txt fila

Nå har du innstalert Realcrime og er klar til å spille, mere info kommer når jeg har fått lastet opp filene!

 

-------------

 

Håper dette ikke blir tatt som reklame, gjerne kom med tilbakemeldinger hva som kunne vært gjort annerledes. Skal laste opp flere spill etterverdt som jeg får tid. Noe dere trenger hjelp til er det bare å spørre! ;)

 

Siste redigering: La til et nedlastnings mirror, håper dette hjelper da!

Endret av infeCtion
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har valgt meg GTA-Ultra V1 ( Mirror 2 )

Jeg har gjort følgende:

 

 

Laste opp alle filene opp på serveren min (ikke idk mappa)

 

Opprett en MySQL database til spillet

 

Finn ei fil kalt "variables.php" og skriv inn database detaljene

 

Nå åpner du PhpMyAdmin og kjører SQL spørringen som ligger i db.txt (ligger i idk mappa)

 

Men når jeg går inn på min domenet som er følgende http://elite-avengers.freehostia.com

kommer IKKE spillet. Er det noe jeg har gjort galt?

Når jeg kommer inn på siden står det følgende:

You don't have permission to access / on this server

 

Håper noen har tid til og besvare meg tilbake.

På forhånd Tusen Takk for hjelpen

Endret av mafia-spill
Lenke til kommentar

Forklar bedere, jeg har frac og går for å laste det opp ved å bla igjennom og trykke på mappen (gta v1 mirror 2).

Men så kommer det at den er for stor, jeg pakker den ut, men så virker det heller ikke, hva skal jeg jegøre når jeg har frac, kan du eller noen vær så snill å forklare meg det, da hadde jeg blitt kjempe glad!

Lenke til kommentar

Warning: require(sources/functions.php) [function.require]: failed to open stream: No such file or directory in /usr/export/www/hosting/xmafiax/index.php on line 3

 

Fatal error: require() [function.require]: Failed opening required 'sources/functions.php' (include_path='.:') in /usr/export/www/hosting/xmafiax/index.php on line 3

 

Hva er feil?

Lenke til kommentar
Warning: require(sources/functions.php) [function.require]: failed to open stream: No such file or directory in /usr/export/www/hosting/xmafiax/index.php on line 3

 

Fatal error: require() [function.require]: Failed opening required 'sources/functions.php' (include_path='.:') in /usr/export/www/hosting/xmafiax/index.php on line 3

 

Hva er feil?

 

 

Tuller du?

 

Les... og om du ikke klarer å fatte hva som står der kan du gi opp alt innenfor php

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...