qrndal Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 https://www.mamoz.no/produkt/CUZ%3AP%2DNOR%...eo+Pi+2666.html high?
Zandreu Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 (endret) Hvis du kjøper den herfra sparer du 300kr. Og ja, den vil nok kjøre bra. Endret 27. mai 2008 av Redneck
M@R7!N Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 Har sagt det før og sier det igjen, aldri kjøp slike ferdigpcer. Komplett.no osv. har jo tjenester hvor du kan velge deler og slikt, og så bygger de pcen for deg? Mer gunstid det vil jeg tro, slike Fujitsu Siemens og HP pcer osv er som regel waste of the money.
bermar Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 Den burde nok klare high ja. Hadde likevel gjort seg med 4 GB RAM for Vista 64-bit. Men ellers...supert!
NewGUY Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 Er nok bedre å velge delene selv ja, da vet du hva du har, og bytte av defekte deler og oppgradering blir enklere og raskere.
master_al Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 Bygg pcen selv, eller bare kjøp en ferdigbygget på komplett.no. Det verste jeg vet er sånner ferdige pcer fra store selskaper som HP, fujitsu Siemens og Dell. Det lønner seg aldri i lengden, fordi de som regel velger egne løsninger. Spesielle hovedkort, som ikke passer i andre kabinett osv.
ZyNTaX_1337 Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 Bygg pcen selv, eller bare kjøp en ferdigbygget på komplett.no.Det verste jeg vet er sånner ferdige pcer fra store selskaper som HP, fujitsu Siemens og Dell. Det lønner seg aldri i lengden, fordi de som regel velger egne løsninger. Spesielle hovedkort, som ikke passer i andre kabinett osv. Du kan mest sannsynlig ikke overklokke denne, eller gjøre noen form for merkbare endringer i BIOS. Du kan ikke stille volt styrke osv... Bygg selv!
qrndal Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Skrevet 27. mai 2008 vil noen ta seg tiden til å sette opp delene jeg trenger da? sum pris= ca 7000 : D. helst deler der det står at de er på lager i trondheim;) takk: )
Zandreu Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 (endret) Denne.. har jeg selv, er veldig fin! EDIT: Fiksa link. Endret 27. mai 2008 av Redneck
RoninMasao Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 Vurderer denne setupen selv.. https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=73795 Men er usikker på om det faktisk går å sette sammen dette (At ting er kompatible og slikt??) siden jeg ikke har bygd en PC på år og dag.. Men kraften skulle vel være tilstede....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå