Gå til innhold

Lage et økonomisystem i Excel. (føre lønninger, utgifter, regninger etc.)


EsAa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

 

Jeg har planer om å lage et onkelig økonomisystem i Excel til eget forbruk. Problemet mitt er at jeg ikke har en idè til et godt oppsett. Så derfor spørr jeg her om råd for hvordan jeg kan sette opp et veldig fint system som dekker mine behov. Tenkte litt at når jeg fører inn hva jeg har handlet i en bestemt kolonne, så kommer det opp dato, og en kategori på hva jeg har handlet.

Håper dere forstår hva jeg er på jakt etter, og takker på forhånd for svar!

 

 

Zuv

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oisann. Kan du noe Excel fra før ?

 

Et godt oppsett er data under hverandre, linje for linje med transaksjoner. Ikke noe pynt eller skillerader, ikke nye ark for hver ny uke/måned/kone, alt under hverandre uansett med rett ting i rett kolonne.

 

Beste hilsen Harald

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...