hannis-91 Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 hei.. jeg har akkurat fått meg conan og skal laste ned patchene.. det var noen små patcher å begynne med.. så kom en patch på ca 650 mb.. den laster ned litt også stopper det! restartet flere ganger men det går drit treigt så stopper det.. jævlig irriterende! noen som har noen tips?
petro_vitallini Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 Hvilket anti-virus program har du? Har du pc-cillin så må du skru det av mens du laster ned patchene. Jeg har lagt til age of conan som unntak i firewallen, men det hjelper ikke. Prøv når du har skrudd den av (må restarte update manageren).
hannis-91 Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Skrevet 27. mai 2008 Hvilket anti-virus program har du?Har du pc-cillin så må du skru det av mens du laster ned patchene. Jeg har lagt til age of conan som unntak i firewallen, men det hjelper ikke. Prøv når du har skrudd den av (må restarte update manageren). ja, jeg har pc cillin
hannis-91 Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Skrevet 27. mai 2008 den laster ned:D takk for hjelpen.. regner med at det funker nå.. det tok meg BARE 5 time:P
Balrog11 Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 Hvilket anti-virus program har du?Har du pc-cillin så må du skru det av mens du laster ned patchene. Jeg har lagt til age of conan som unntak i firewallen, men det hjelper ikke. Prøv når du har skrudd den av (må restarte update manageren). ja, jeg har pc cillin da må du skru det av mens du laster ned patchene. bare hyggelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå