Gå til innhold

Age Of Conan Pcen på Komplett.

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hva skjer når det står på orderen min "Frigjort for plukk"?

Dvs at de tar delene og setter det sammen, men sto som "frigjort for plukk" i 2 dager, så står den som "plukket" og de sa de skulle sende den idag, men den står fortsatt som "plukket" så jeg vet ikke :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De sa på mail klokka 10 på mårran idag at de skulle sende min idag, men de har ikke endret fra "plukket" til sendt. Ganske kjipt hvis jeg må vente til mandag, som jeg mest sannsynlig må.

Skrevet (endret)

det var rart :s Så du har ikke fått noe mail heller, med opplysninger om at den er sendt, pakkesporing etc?

Når bestilte du din PC forresten?

Endret av Meteora
Skrevet
det var rart :s Så du har ikke fått noe mail heller, med opplysninger om at den er sendt, pakkesporing etc?

Når bestilte du din PC forresten?

Bestilte for 2 uker siden på søndag, så 10 virkedager har jeg ventet, sendte mail på morgenen idag, der sa de at den ville bli sendt idag, men står ikke noe om det på statusen på komplett eller fått noen mail med detaljer

Skrevet (endret)

Har bestilt ny PC for å spille Conan også, men må si at jeg aldri hadde betalt 9000 spenn for å spille et spill. Ved å oppgradere den gammle maskinen så fikk jeg et nesten lik PC som den Conan greien til komplett men til kun 3500,- Nytt hovdkort, minne, CPU (E8400), HD, og et 9600GT skjermkort, kjøpte 9600GT siden jeg da regner med å slippe å kjøpe ny PSU.

Synnes jeg fikk mye for pengene, og maskinen klarer helt sikkert å kjøre AOC på medium/high.

Endret av owie

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...