JokerHaulan Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 Hei har egentlig en ganske ny sony ericsson p1 men det er no galt med blåtannen på mobilen i forhold til blåtann handri i bilen. så tenkte jeg skulle kjøpe en billigere mobil. Men handrien i bilen er nokia , er det best å bruke nokia tlf da eller? Men det jeg trenger av mobilen er -sjapp mobil( liker ikke no venting) -Greit med minne -greit kamera -skarp skjerm -blåtann så klart -ikke så mye dilldall utenom dette. Noen som kan hjelpe meg ? noen forslag på mobil. Pris har jeg ikke tenkt på men hvertfall ikke over 2500kr
shodne Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 Bruk en Nokia mobil du:)De er mer kompatible mot Nokia sine handsfree enheter? Hvilken enhet har du stående i bilen? Ck-7 eller 15? Uansett, sats på en Nokia e51...Den kan du få billig hos mange gode forhandlere... Såg de hadde et godt tilbud på den på MobilData i Bergen... De hadde visst et jubileum... Gav jo faktisk bort 100+ Telefoner jo;)
JokerHaulan Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Skrevet 27. mai 2008 Har Nokia CK-7W i bilen. er den e51 mobilen sjapp? er ikke det en smart tlf? de pleier jo være trege.
JokerHaulan Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Skrevet 27. mai 2008 men hva med Nokia 6120 Classic eller Nokia 3120 Classic er det litt tregere mobiler det også?
Krillekongen Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 Er det ikke en billigere løsning å installere ny handsfree i bilen?
JokerHaulan Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Skrevet 27. mai 2008 hmm tja vet ikke helt jeg , det er sånn som er montert til spillern i bilen. så ligger inni rommet ikke sånn du bare hemper på
JokerHaulan Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Skrevet 27. mai 2008 noen som vet om E51 er no sjapp? om det er noen venting i menyene eller ved å åpne programmer? ser jo ut til å være mye mobil for pengene men er det noen andre forslag på mobil, trenger ikke alt som den E51 har å by på egentlig , hvis det er noen som bedre for meg så fyr løs
shodne Skrevet 29. mai 2008 Skrevet 29. mai 2008 ingen forslag? Beklager lite svar...Nokia e51 er en smarttelefon ja...Men rask er den;)!!!Det kan jeg garantere deg!!! Det er ikke billigere å kjøpe ny handsfree... ser Mobildata i Bergen har den telefonen på kampanje... 1549, men det da for et år's binding til et selskap...Altså, inkludert i prisen 1549!!! Telefonen får du jo for 1 krone;)
JokerHaulan Skrevet 29. mai 2008 Forfatter Skrevet 29. mai 2008 ingen forslag? Beklager lite svar...Nokia e51 er en smarttelefon ja...Men rask er den;)!!!Det kan jeg garantere deg!!! Det er ikke billigere å kjøpe ny handsfree... ser Mobildata i Bergen har den telefonen på kampanje... 1549, men det da for et år's binding til et selskap...Altså, inkludert i prisen 1549!!! Telefonen får du jo for 1 krone;) takker for svar men synes den er litt dyr og har vell litt mye ekstra utstyr. er det noen andre enklere nokia tlf og anbefale?
JokerHaulan Skrevet 30. mai 2008 Forfatter Skrevet 30. mai 2008 Sånn nå bestilte jeg en E51 så da satser på ar den er bra shodne. hehe
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 E51 er kjappja... toppmodellene til nokia, N95 og N82, har tregere prosessor og i N95 sitt tilfelle mindre RAm enn E51. Når da E51 slipper å kjøre alt ubrukelige dilldallet stappa inn i de to ovenfor, resulterer det i en ganske kvikk mobil. KNappene er noe av det beste, de er faktisk brukbare motfor mye av det man finner på markedet i dag.
JokerHaulan Skrevet 31. mai 2008 Forfatter Skrevet 31. mai 2008 E51 er kjappja... toppmodellene til nokia, N95 og N82, har tregere prosessor og i N95 sitt tilfelle mindre RAm enn E51. Når da E51 slipper å kjøre alt ubrukelige dilldallet stappa inn i de to ovenfor, resulterer det i en ganske kvikk mobil. KNappene er noe av det beste, de er faktisk brukbare motfor mye av det man finner på markedet i dag. NYDELIG høres ut som den er bra og sjapp, akkurat sånn jeg vil ha det høres jo ut som jeg har gjort ett bra mobil kjøp for en gang skyld hehe gleder meg til å få den i posten takker for alle innlegg
JokerHaulan Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Skrevet 5. juni 2008 Fikk mobilen i posten i dag og er veldig fornøyd med det første virker VELDIG sjapp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå