VikinGz Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Jeg skulle gjærne hatt en holder til telefonen på sykkelen min =) Sliter med å finne det, fins ikke slikt? evt slik at den kan festes på armen... det er en nokia n73...
esoteric Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 (endret) Jeg har en holder, som opprinnelig er til ipod (som man kan feste rundt armen) Passe fint til de fleste mobiltelefoner også. Fant noe lignende på NetOnNet.no Endret 27. mai 2008 av Dain Bramaged
VikinGz Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Skrevet 28. mai 2008 (endret) hadde vært hakke bedre med en slags holder på sykkelen slik at jeg kunne ha sett selve skjermen. Det skal vel også i utganspunktet være mulig å lage en lader til mobilen også, med en dynamo? Endret 28. mai 2008 av VikinGz
esoteric Skrevet 28. mai 2008 Skrevet 28. mai 2008 Hehe, er ute etter et skikkelig bil monterings sett du
VikinGz Skrevet 30. mai 2008 Forfatter Skrevet 30. mai 2008 (endret) Hehe, er ute etter et skikkelig bil monterings sett du som også kan settes på sykkelen på en eller annen måte (strips er en fin ting ^^) holderen må greie å holde telefonen selv om man sykkler ned av fortauskanter og litt skogsvei... Endret 30. mai 2008 av VikinGz
esoteric Skrevet 30. mai 2008 Skrevet 30. mai 2008 Noe som denne du tenker på? amazon.co.uk/FoneM8-Bicycle-Mobile-Gripmatic-Universal Litt annen variant, her må du lime på en sak bak på telefonen da Mobilfun.co.uk/Krusell-Bike-Holder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå