Gå til innhold

Text melding til England?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9
Bare lurer på hvordan jeg skal gjøre dette? har noen venner jeg gjerne skulle sendt en melding til men det virker ikke å bruke koden foran (0044) også nummeret etter. Kan ringe men ikke texte.

 

Noen som vet hvorfor? Har telenor.

Du har selvfølgelig ikke noen null etter "0044"? Den må du i tilfelle ta vekk.

 

du må vel bruke pluss foran istedenfor null.

null-null skal også virke.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9
kan si sånn ca halvparten av det jeg skriver: +4478383685**

Nummerformatet ser ok ut. Kunne du ringe, sa du? Da er det i tilfelle dumt å spørre om utlandssperren er aktivert...

Lenke til kommentar

Ring 09000 å få dem til å legge inn feilmelding på det. Da får du svar samme dag eller dagen etter. Teknisk avd. hos Telenor sporer sendingene og finner da hva som er feil.. Så lenge du har testet med både + og 00 så er det nok ikke der det ligger. Men det du skal huske er at hvis de du sender melding til har norsk abonnement men befinner seg i England så skal du bruke +47 når du sender. Går dog ut ifra at de er engelske abonnementer etter det du har skrevet.

 

Det du også kan teste evt før du ringer Telenor er å teste simkortet i en annen telefon og forsøke å sende da, da finner du fort ut om det er simkortet/telenor eller telefonen din som forårsaker problemene, og dermed har en ledetråd i videre feilsøking:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...