Carl Sagan Skrevet 28. mai 2008 Skrevet 28. mai 2008 Prøv å start hovedkortet uten prosessor, fungerer ofte på Asus kort Andre ting du kan prøve er forskjellige minneslotter, forskjellig RAM, PCI-Skjermkort, ta ut BIOS-brikka (og batteriet selvfølgelig) om det er mulig. Mener at mitt Mars har BIOS-Chip som kan tas ut, er ikke sikker.
**dp** Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Skrevet 28. mai 2008 har nå prøvd ALT, ja.. våger å påstå ALT.. jeg har til og med hotflashet BEGGE chippene på blackops kortet med 2-3 forskjellige måter.. null boot. Helvete, må jo nesten være noe annet enn biosen som fikk seg en smell i den flashen. kortet begynner å boote, men stopper på 02 og alt blir "sort"... kjiiiiiiiipt.. jeg som hadde spart klokketid til nå også.
Carl Sagan Skrevet 28. mai 2008 Skrevet 28. mai 2008 (endret) har nå prøvd ALT, ja.. våger å påstå ALT.. jeg har til og med hotflashet BEGGE chippene på blackops kortet med 2-3 forskjellige måter.. null boot. Helvete, må jo nesten være noe annet enn biosen som fikk seg en smell i den flashen. kortet begynner å boote, men stopper på 02 og alt blir "sort"... kjiiiiiiiipt.. jeg som hadde spart klokketid til nå også. Prøvd å vaske kortet med zalo og varmt vann? EDIT: Å spraye det med elektrorens _før_ du vasker det er heller ikke dumt. Endret 28. mai 2008 av todda7 -2rst1-
TordO Skrevet 29. mai 2008 Skrevet 29. mai 2008 Er det slik som på BlackOPS at det er dual-bios, og man bytter bios ved å flytte på en jumper? Isåfall, har du testet dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå