Evendis Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Ferdig instalert og alt skulle vært fint, har AMD Athlon 64 Processor 3500+ 2.4ghz, 3gig ram 400mhz, Radeon X800XT 256mb .. Hadde beta'en og spilte det og alt gikk superdupert, så kom prelaunch å det funka ikke i det hele, samme gjelder spillet som ble lansert 23 mai. Mitt Problem er at når jeg først klikker meg inn på spillet får jeg bare en svart skjerm.. Introen er helt svar, jeg hører lydene men ser ingenting.. Når jeg kommer til menyen der jeg skal velge brukernavn & passord får jeg opp til slutt et slagt fjell med snø som kommer ned overskjermen med et flagg på høyre side. Kan ikke trykke på noe her =/ Har oppdatert drivern til 8.5 ati som er den nyeste, og har skiftet forskjellige oppløsninger på skjermen(skulle vist hjelpe i noen sammenhenger). Så jeg begynner å gå litt ut av ting jeg kan prøve før jeg går helt klikk! Noen som vet noe som helst om dette så hadde jeg svært gjerne likt å hørt hva Tusen takk på forhånd
vgard Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 (endret) Jeg har postet en link til en post om dette problemet tidligere.. Gidder ikke rote det frem nå, men hvis du søker opp mine innlegg og leser fort gjennom finner du det nok fort. Gjelder de fleste ATi kort, de som har det du beskriver har klart å fikse det. Tror jeg postet om det i går. GL *EDIT* Bah! Lite å gjøre på jobb.. Fant den, var visst ikke i går likevel. Bare tiden som går fort. https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=11227469 Endret 26. mai 2008 av vgard
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå