minotir Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 Hei. Kan Age of Conan kjøpt fra USA brukes i norge? (tenker på sånn US/EU server sånn som på wow)
Drunk_Panda Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 Kjøper du fra Usa så må du spille på US server. Samme med wow hvis du kjøper det i usa...
minotir Skrevet 25. mai 2008 Forfatter Skrevet 25. mai 2008 ok, takk for svar. det var det jeg tenkte på
funkyorange Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 Det var ei fil i betaen hvor du kunne forandre addressen til serven for å kjøre de ulike open beta versjonene, men hvorvidt dette går på eu/us vet jeg ikke.
zoby Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 Jeg husker jeg forandra på en fil i World of Wacraft, simply skifta EU til US, så fikk ejg fram US realms og kunne spille der tho, aner ikke om det går her
<Iversen> Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 (endret) Bytt ut localconfig.xmc(server cfg fil) med en som stammer fra installasjonen av en europeisk versjon, har ikke prøvd selv men dette kommer fra en representant av funcom på et pre-release party. Drunk_panda hvilket grunnlag har du for den påstanden? Endret 25. mai 2008 av <Iversen>
minotir Skrevet 25. mai 2008 Forfatter Skrevet 25. mai 2008 hvordan er det med Rhino og mammoth koder fra usa da? kan de brukes på eu og us?
Bjonski Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 Jeg husker jeg forandra på en fil i World of Wacraft, simply skifta EU til US, så fikk ejg fram US realms og kunne spille der tho, aner ikke om det går her Må vel ha en konto på US versjon for å _spille_ på US servere.
minotir Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Skrevet 27. mai 2008 hvordan er det med Rhino og mammoth koder fra usa da? kan de brukes på eu og us? opp
Ravusy Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 Hvorfor vil egentlig folk spille på US server? Det blir jo helt crappy ping.
Loeve Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 Det blir nok ikke det. Noen har venner i USA, bor i USA, trives bedre med å spille etter den amerikanske klokka eller har rett og slett mer til overs for amerikanere. Spilte selv Everquest på amerikanske servere i fem år, og opplevde -aldri- høy ping over lengre perioder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå