Nervevrak Skrevet 8. mars 2003 Skrevet 8. mars 2003 Har prøvd "søk" funksjonen. Men ble ikke noe klokere etter det. Så jeg prøver med en post. Jeg har kjørt samme XP inst. på PC'en hjemme hos høvdingene. Og på min. "Smack hand....." Jeg har nå fått en XP pakke til. Og vil derfor forandre serienr på min PC, til den som fulgte plata. Hvordan gjør jeg dette? det er ikke noe slikt alternativ på den nyinnkjøpte plata. Og jeg vil ikke reinstalere hele XP. Og risikere at jeg må reinstalere alt annet på PC'en med det samme.
norway Skrevet 8. mars 2003 Skrevet 8. mars 2003 Fin liten bortforklaring du hadde. Du har nok ikke brukt 2 flate øre på microsoft tipper jeg Men jeg har et lite visdoms ord til deg : %systemroot%system32oobemsoobe.exe /a
Nervevrak Skrevet 9. mars 2003 Forfatter Skrevet 9. mars 2003 Faktisk fakta det jeg skrev. Riktig nok har jeg ikke betalt for den første pakken jeg har brukt til nå. For den fulgte med på kjøpet til høvdingenes PC. Som de kjøpte gjenom jobben. På en slik "trekk-fra-bruttolønn-hver-måned" deal, eller hva nå det heter. En sinsykt idiotisk måte å kjøpe PC på spør du meg. Nå har de betalt tilsammen 20.000+ over noen år på en PC som en ikke får kjøpt mere engang Etter litt leting i går fant jeg denne: http://www.astalavista.com/library/misc/tr...XP-tricks.shtml Hmm, hva vil skje med denne tråden nå tro?
Nervevrak Skrevet 9. mars 2003 Forfatter Skrevet 9. mars 2003 Ahh. Takker. Er alltid tryggere å få det fra en offisiel site. Og ikke disse 3-parts sidene. Merkerlig at det ikke står noe om dette på CD'en, Eller manualen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå