X_Z_E_R_O Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 Hei jeg lurer på hvor jeg kan respecce mine feats points, jeg tabbet meg litt ut i starten. Jeg er en lvl 19 Aquilonian Assassin
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 Du kan resette feats hos en Trainer, er en i Tortage (langs havnen tror jeg). Tror det er gratis så lenge du er under level 20.
X_Z_E_R_O Skrevet 24. mai 2008 Forfatter Skrevet 24. mai 2008 Du kan resette feats hos en Trainer, er en i Tortage (langs havnen tror jeg). Tror det er gratis så lenge du er under level 20. finner det ikke -_-
Sollid Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 Jeg er i Cimmeria Conarch er det noen Trainers i områdene nært??
zoby Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 Gå til trainer I khemin Når du drar til, så tusler du hele veien gjennom markedet, og på brygge på andre sia, skal det stå en trainer.
X_Z_E_R_O Skrevet 24. mai 2008 Forfatter Skrevet 24. mai 2008 Gå til trainer I khemin Når du drar til, så tusler du hele veien gjennom markedet, og på brygge på andre sia, skal det stå en trainer. hvordan kommer jeg meg ditt fra tortage?
zoby Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 (endret) Gå til trainer I khemin Når du drar til, så tusler du hele veien gjennom markedet, og på brygge på andre sia, skal det stå en trainer. hvordan kommer jeg meg ditt fra tortage? Du må vel være lvl 20 såvidt jeg husker, hvertfall gjort ferdig Night questene i Tortage. Når det er gjort, så kan du dra til Tarantia. Og hvis jeg nå husker riktig.. så kan du dra til Khemin derfra en plass, ved brygga i Tarantia? Er ikke helt sikker Men du finner nok ut av det Endret 24. mai 2008 av zoby
4MB Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 1 gang: 50C 2 gang: 2S xxC Resten vet jeg ikke. Det står en trainer utenfor Temple of Mitra i Old Tarantia.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå