progressiv Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 Hei! Conan er mitt første MMO spill, og jeg har et par spørsmål: 1. Når man lager en character i spillet og velger en server, er det mulig å flytte den over på en annen server senere? 2. Hvilken server er det flest nordmenn på? 3. Hvis man ønsker å lage en annen character, f.eks i en annen klasse, må man da begynne helt på nytt og starte på lvl 1? Takk for svar!
Andre88no Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 Hei! Conan er mitt første MMO spill, og jeg har et par spørsmål: 1. Når man lager en character i spillet og velger en server, er det mulig å flytte den over på en annen server senere? 2. Hvilken server er det flest nordmenn på? 3. Hvis man ønsker å lage en annen character, f.eks i en annen klasse, må man da begynne helt på nytt og starte på lvl 1? Takk for svar! 1 det er ikke mulig atm, men tror det vill bli etter en stund 2 Fury eller Windsoul er det veldig mange på iallefall 3 ja du må begynne på lvl 1
Fornax Skrevet 24. mai 2008 Skrevet 24. mai 2008 1. Ikke ennå. Kan hende den muligheten vil bli tilgjengelig senere. 2. Dunno... Men vet om at det er ganske mange nordmenn på PvP serverene. Er vel 2 Euro PvP-servere? 3. Ja, du må begynne på lvl1 igjen. Tanken var en gang i tiden at man skulle kunne begynne på lvl20 etter å ha unnagjort Tortage (lvl1-20) en gang. Men Funcum har lagd såpass mye arbeid i den delen; i tillegg er hovedhistorien litt forskjellig for de fleste klassene, slik at det er noe variasjon i Destiny questen/hovedhistorien alt ettersom hvilken klasse du har valgt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå